Sushi & sjuk.

Förlåt för dålig uppdatering men har varit sjuk ett tag... var ju småförkyld förra veckan och jobbade rätt så rejält fre-lördag, vilket sluta med sängliggande söndag-tisdag.... -_-
Har börjat repa mig nu och jobbade igår... skulle egentligen ha jobbat 8 h igår bara men han som skulle stänga halkade på en gurkskiva och stuka högra handen så han kunde omöjligt stänga. Vilket sluta med att jag jobba 10,5 h. :S
Idag har jag varit ledig, sov fram till klockan 2!? O.O hehe behövdes verkligen!

Köpte sushi idag! var så jävla sugen på det igår och hade planerat köpa det efter 7 då jag egentligen skulle slutat. Men fick det idag istället... <3


Kommentarer
Postat av: carolina

det var du värd. fortsätt krya på dig. mujms för sushi!

2009-01-31 @ 21:24:05
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Umma

Hörru! Krya på dig nu va. Det är så trist att vara sjuk :(

2009-02-01 @ 01:17:05
URL: http://umma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0