Hemma igen!

Som vissa märkt så har jag inte bloggat så mycket, detta beror på att jag bott i min brors lägenhet och tagit hand om hans två katter medans han har varit i thailand 3 veckor på semester.
Men nu är jag hemma, och har en del bilder från min matlagning där att dela med mig. :o)

Min risonipasta blev det en gång med kyckling, Kycklingfärs-enchiladas OCH en ny favorit: Kycklinggratäng med mango chutneysås. Gjord på 2 dl creme fraich, 3 dl grädde, 1 paprika, ca 1 dl mango chutney och massa kryddning som salt, peppar & kyckling/grillkrydda... och så ris till det!  Här kommer "Kyckling-TRION":

RISONI PASTAN MED KRONÄRTSKOCKSHJÄRTAN + KYCKLING. 

  

KYCKLINGGRATÄNG MED MANGCO CHUTNEY.

 

KYCKLINGFÄRS ENCHILADAS.

 


Kommentarer
Postat av: georgia

muums! mat mat mat :D

2009-01-26 @ 15:46:13
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0