Hämt Thai<3

Saknat mig? ;P
Jag svävade i stort sätt på rosa moln i några dagar.. ända tills i tisdags.
Anledningen till att jag svävade på moln var för att jag hade en lägenhet på g, som inte är andrahand och i mitt favvo område!
Det är min bror som fått fram den men i tisdags så sa han att man var tvungen att vara tillsvidare anställd.. och jag är skriven på 8 h i veckan, men jobbar nästa heltid. Så just nu försöker jag fixa ett papper där det står att jag är tillsvidareanställd. Hoppas jag får ett.

Jaja, idag skulle jag egentligen träffa en polare som jag inte sett på fleeeera månader. I en vecka nu har vi skjutit på det. Vi bestämde väl först att vi skulle ses i torsdags förra veckan, men eftersom jobb kan dyka upp i princip närsomhelst för mig så fick vi planera om. Idag var det dock hon som skjöt upp det till måndag kväll då hon hade mensvärk. :P
Får väl se på måndag om jag fortfarande kan då. hehe.

Vakna heller inte förens 1 idag!! O.O Eller jag vakna vid halv 10 av att telefon ringde men svara inte, visste att de va försäljare!! somna om till 1 efter det, sköööönt.

Köpte färdig thaimat idag också från min favvo thai! stekt ris med kyckling blev de, sjukt gott!
Tänke dessutom testa nya plopp! Älskar saltlakrits & choklad.

 


Kommentarer
Postat av: Umma

Mums! Hoppas Plopp-chokladen med lakrits är godare än Marabous konstiga variant. Jag älskar lakrits men den gillade jag inte.

2009-01-23 @ 10:59:03
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Umma

Ja, för lakritsen är väl rinnande i Ploppen? Det låter godare.



Själv gjorde jag egen "geggaglass" bestående av vaniljglass, Kaluha, Nougatsås och skivad banan ikväll. Gott vill jag lova ;)

2009-01-23 @ 23:52:01
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Umma

Kahlua är en kaffelikör. Helt gudomligt gott! :) Har du det bra i helgen? Jobb eller?

2009-01-24 @ 14:56:56
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: sofia

vilket område? :D en etta eller en tvåa?

2009-01-24 @ 19:01:07
URL: http://aces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0