Wow!

Gissa om jag är glad eller? :) Fika på EH, hon som tog mitt namn och sökte helgpersonal var där.
Hon ville träffa mig på måndag!!! JIppieeeeeeeeeeee! ^^ Äntligen! 
I flera år har jag drömt om det här jobbet, visst det är bara ett helgjobb.. men det är tydligen rätt så lätt att jobba upp sig.
Gud va de ska bli roligt! :D

Och som pricken över i:et blev min middag bland det godaste jag ätit!! O.O En slags Grönsaks gratäng,
Hittade receptet här: http://www.alltommat.se/recept?recipeid=6635
Hade dock zucchini istället för aubergine eftersom jag tycker bättre om det.
Och så tog jag bara 2 paprikor och 1 zucchini samt 1 rödlök, vilket var för mycket tyckte jag. Men själva "smeten" tog jag vad som stod! :)
Sen så stekte jag brödet lite i olja för att få dom krispiga. Blev hur jävla MUMSIGT som helst! ;D

Grönsaksgratäng med fluff   

Kommentarer
Postat av: carolina

guuud vad gott med gratäng! squash är gott...!

2008-09-11 @ 21:41:34
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0