Wieee!!

Fan va roligt det var att jobba! ^^
Timmarna bara sprang förbi.
Först gick allt skit, ta emot kunder och hitta allt i kassan osv.. men sedan mot slutet då man hade kommit in i det så gick allt galant! :)
Gud va jag vill jobba där, allra helst heltid såklart.. men får börja med helger.
Ska även dit på tisdag då jag ska få lära mig hantera espressomaskinen! Jippieee! ^^ det ser jag verkligen fram emot eftersom det är ju kaffe man allra helst vill göra! Men självklart är ju kontakt med kunder mycket viktigt & nyttigt, speciellt för lilla mig! ;D

Nu har jag precis käkat middag, mammas GRÖN CURRY rester... JA, du hörde rätt! ^^ Mums!
Medans jag åt kollade jag på tv programmet "Djur i fara" på tv4, och det handlade om pandor i Kina! GUD va söta dom e!! blev alldeles tårögd och kom på att det är en grej jag vill göra!
Åka till Kina och träffa Pandorna! ^^ Lite kul att jag plötsligt kom på något helt nytt jag vill göra, har aldrig funnits i mitt huvud förut. Bara att bada med delfiner. Men jag tror nästan Pandorna ligger före på listan nu! ;D

Eftersom jag inte har några middagsbilder så får det bli lite bilder på mig efter jobb och middag!

  haha, mobbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0