Vilket ryck!

Haha, vaknade kl 9 ungefär, irriterad.
Fick nämligen inte gå och lägga mig igår när jag kände för det eftersom grannen hade "party" IGEN! dunka dunka.
suck... och sedan blev man väckt utav den andra grannen som studsa med en fotboll i trappen! kl 9! -_-

Hursom helst så fick jag ett ryck och sprang ner till coop och handla ingredienser till en chokladtryffel tårta. O.O
För jag visste nämligen att mamma inte skulle vara uppe på ett tag eftersom hon e sjuk och vi ska till vegomässan. Så jag satte igång baket! haha :P nu är jag klar, förutom att tryffeln ska stå i kylen ett tag sedan ska jag bre den på kakan och på med nötterna som du ser i bild här nere. Återkommer senare med resultatet! 8-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0