Trött & jobba.

Nu är jag sådär härligt trött som man är när man verkligen slitit arslet av sig men samtidigt haft kul. Älskar det.
Min dröm är att få jobba heltid på EH, då det är mitt drömjobb och jag VET att jag kommer njuta av varje sekund. Jag känner verkligen att det är mitt jobb. Det är det jag vill göra! :)
Tänk att få jobba heltid, lägga ner hela min själv och alla mina tankar på jobbet! FAN, va härligt.
Jag som inte har mycket i mitt liv skulle verkligen älska det.
Att gå upp tidigt på morgonen för att åka och öppna och jobba fram till stängning, gå hem äta och kanske somna in framför tv:n i soffan. Det vore najs.

Som ikväll är jag så trött att jag inte ens orkar bädda ut min bäddsoffa så det blir som en säng, utan jag lägger bara på madrassen på soffan som den är ikväll vilket jag aldrig gjort tidigare! O.O

Då det är 1 oktober imorgon tänkte jag börja jobba med släkten igen lite smått för att komma in i rutinerna.(har ju varit sjukskriven 2 mån nu)
Kände dock idag när jag var där inne och käka lunch att det kommer jag inte palla i längden. Det är verkligen ett hemskt jobb för en 19 åring att få jobba med sin farmor, farfar & pappa, när man knappt har vänner eller ett liv vid sidan av. -_-
Inte nog med det känns det som om farmor tar mig till sig som en dotter.
Som när jag kom in idag till lunch säger hon: nämen är det inte min lilla gumma som kommer! :)
Kunde fan inte låta bli att svara henne: Jag är inte din lilla gumma!
Jag är min mammas lilla gumma tänkte jag för mig själv.
Min mamma brukar kalla mig för gums, och det tycker jag om.. av henne, men inte min farmor! -_-
Jaja, vill bara jobba på EH nu! :) hihi.



Ser det inte gosigt och välkommande ut?? Längtar tills jag kryper ner där.

Kommentarer
Postat av: carolina

jo, och fast jag nyss vaknat ( skitskutm, sover aldrig såhär länge!!) vill jag sova igen, haha :P

2008-10-01 @ 14:11:14
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0