Söndag!

Vilken pysseldag det har varit! :)
Börja med att jag tvätta håret (jätteprojekt då de tar ca 30 min och hår flyger överallt) sen damsuga pga allt hår.
Efter det gick jag en ca 13 min lång promis till donken (i väntan på mamma med bilen) och åt en chili chicken jr.
Sen kom hon och då åkte vi till maxi och handla hem tunga varor då det var sista dagen vi hade bilen.
Hade bestämt mig för att både baka och laga mat idag också. Så jag handlade till det, chokladkaka med kokos som va baket och italienska tunnbrödrullar till middag.
Juste hade även satt upp tvättid kl 4! O.O
Ja, så idag har jag verkligen legat i!
Nu är jag klar med allt!
Tvätta håret, städa, handla, baka, tvätta kläder & laga mat! Applåder till mig ^^.

Italiensk tunnbrödrulle med mozzarella, pinjenötter, tomater, färsk basilika & olivolja! Choklad/kokos tårta!

Och på tal om något annat så hade mamma en hel kasse PROPPFULL med matlagningstidningar som jenny hade med sig i onsdags till mig! :)

hälften av tidningarna!

Kommentarer
Postat av: carolina

haha, ja, men jag hade faktiskt på lite kanel i sliutet för att se o mdet blev godare. men icke! vilka bra tidningar du fått, ELLE Mat & Vin är ju BÄST! :) tunnbrödsrullarna ser jtätegoda ut, vad är det i? :D

2008-09-21 @ 19:34:42
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0