Marabou

Handlade på ICA idag och såg att de hade 200g marabou x2 för 25 kr, så jag passa på att testa den nya smaken.
Har hört både gott och ont om den, trodde inte den skulle va så spec eftersom jag inte tyckte om den med digestive och många har dragit en jämförelse mellan dom.
Men "modern" som jag är så gillar jag att testa nya saker. ^^

Jag tyckte den var svingod!! den godaste marabouchokladen, helt klart!! ;P
Alla andra marabou kan slänga sig i väggen, förutom dem med nötter såklart! :)

gudoml,ig  hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-06 @ 22:39:07
Postat av: sarah

Jag håller med! Underbar choklad<3 Första gången jag testade var jag magsjuk så ja..det var ingen hit. Men sist jag testade den var den verkligen den bästa marabou ever! Den och apelsinkrokanten:-P

2008-09-06 @ 22:40:31
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0