Måndag

Mitt i frukosten "imorse" så ringde de från något företag som skickar ut servitriser/servitörer till olika evenemang, och de ville ha mig imorgon! :) Man tackar ju inte nej direkt! haha.
Han sa att jag hade förtur också för jag bodde i samma område som han! ^^ haha.
Det är iaf imorgon klockan 13:00 till 20:00, många timmar.. hoppas det är kuuul! ;)

Som sagt så fick jag kantareller igår och tänkte använda dom idag i en Risotto som jag hittat recept på. Så uppdatering om det kommer senare!

Var inne på mitt "förra" jobb idag. (vars företagägarna är mina farföäldrar) Så jag träffade farmor idag igen! ;) åkte in för jag får välja precis vad jag vill ha till lunch och fika! GRATIS är gott! ^^
Valde sushi till lunch och en STOR chailatte till fika, var även och handlade åt farmor och sjuklingen farfar och söt som hon är låter hon mig få handla vad jag vill ha!

Detta blev det för mig: ingredienser till risotton och min andra drog efter grön curry, EXOTIC SNACK! Mohahaha!

Heineken is the shit!  uuu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0