Mamma Mia!

Idag var jag och såg filmen mamma mia på bio med mamma och farmor.
Möttes halv 2 vid Hötorget, söt som farmor är så köpte hon mig och mamma 500g kantareller var! ^^
Sedan gick vi och fika på EH där jag & farmor tog varsin Chailatte me sojamjölk och en varsin cheesecake, mamma som är laktosintolerant kunde inte ta varken chailatte el cheesecake, så hon fick ta en macciatho och kladdkaka istället!
Där satt vi och snacka tills det var dags för bion!

Jävla bra film måste jag säga, och meryl streep var suverän då man förväntade sig en liten och smidig kvinna som skulle sjunga och dansa runt, men istället var det hon en " bastant" & klumpig kvinna! hehe ;P Filmen får 5/5. ^^

Jag måste lära mig att ta kort oftare! Enda gången på dagen jag kom ihåg att fota var när vi fika, och dessutom hade druckit/käkat upp! >_<

mammas kaffe mammas kladdis den uppdrickna chailatten! mamma och farmor Jag och farmor! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0