Lördag!

Idag var det tänkt att mams skulle snarka över hos mig då hon knappt kan vara hemma hos sig.
Men så blev det tyvärr inte, ville hemskt gärna och hade verkligen sett fram emot det, men min mage tacka nej.. den hade ett cementblock i sig kändes det som :P inte så kul att laga mat då ju.
Så det blir en tråkig "skit lördag" för mig!! :'( saknar mamma redan nu!!! >_<
Men imorgon ska vi laga smarrig middag el köpa krabba! wiee! Sen ska hon snarka i min säng! ^^

Vi laga iaf samma middag idag, fast på olika håll och hon laga för brorsan och hans flickvän me.
Halloumi burgare med yoghurt/avokado dressing! IGEN!! <3  men det är gudomligt gott! ;D

 mosar avokadon till dressingen! voila! såhär har vädret varit! BLÅSIGT!!

Kommentarer
Postat av: carolina

ja=) haha, roligt att du skrev det, det var precis dom alternativen jag väljer emellan ;)

2008-09-27 @ 19:52:40
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0