Konstigaste dagen...

Var det igår...!
Jag åkte in för att jobba på en mässa i 7 timmar. Jobbigt var det men hyfsat roligt!
Sedan åkte jag hem, skulle egentligen åka via västra skogen som jag gjorde påvägen dit, men gick av i solna. Då var klockan 7, fan tänkte jag bussen gick om 30 min och alla affärer höll på att stänga. Gick hursomhelst in i centrum för att värma mig och gå förbi EH, och ser att hon jag pratat mycket med håller på att stänger. Hon ser mig komma och frågar hur allt har gått, jag svarar att dom inte har ringt. Och då säger hon att hon kommer behöva helg personal och så tog hon mitt namn och ska kolla vidare i det. :) blev skit glad, hon kunde inte garantera med det fattar man ju.
Sedan skulle mamma sova här och satt och vänta på mig i pizzerian i mitt område när jag var påväg från mässan. Helt plötsligt hör hon två killar snacka om just kista mässan och smsar mig om det. sen när jag dyker upp där frågar jag om det var han som jobbar för just det här bemmaningsföretaget som "gav" mig jobb till igår, och det var ju han! haha, världen e bra liten. 
Somna inte förns 3 inatt kanske, då mamma sov över låg vi och prata mycket... hon sov endast över för att de ska borra och ha sig där hon bor idag på morgonen.

jag i min jobbar outfit!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0