Känslig dag.

Idag har jag varit på vippen att storböla hela dagen! Det brast väl mest när jag skulle åka ifrån mamma och handla åt mig själv.
Det var meningen att jag skulle hjälpa henne laga mat och så då hon ska ha en vännina över, och jag skulle såklart äta med dom. Men så blev det inte då jag varit så himla bitter & känslomässig idag.
Känns som om jag ha PMS eller något, fast jag ens inte har det. :P Konstigt.
Åkte iaf till vby för att träffa min söta mamma som jag inte sett på flera dagar då hon varit riktigt sjuk. Ville träffa henne iaf och hjälpa henne åtminstone att få hem maten.

Som en liten present så träffa jag min barndomskompis på T-banan påväg till vby! :)
Hon har precis flyttat hemifrån och har tänkt bjuda över mig på middag, men det har inte blivit av då hon varit slut efter jobbandet. Men eventuellt nästa vecka sa vi, får väl se om hon pallar då. ;P

Så imorgon är en stor dag för mig då jag ska provjobba på EH. (tror det är det som gör mig så känslomässig, min dröm kan liksom gå i uppfyllelse!)
I 3 timmar ska jag få provjobba med att bara ta emot kunder och stå i kassan eftersom jag inte fått min "barista utbildning" än. Hon som jag har haft kontakt med där är så himla gullig och gör värsta undantaget med mig. Eftersom jag varit sjukskriven och inte ens har gått gumnasium så skulle hon annars inte överväga mig ens sa hon. Men eftersom min vilja är så stark så ger hon mig en chans! ^^
Hoppas, hoppas det går utmärkt imorgon, då kanske jag får börja redan i helgen! :)

Har mat i ugnen som väntar nu! Hej sålänge!

Jag på Donken osminkad! (kompis tog bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0