Kan inte sova.

Jaha, vi gick och la oss kl 12, jag kände dock att jag inte alls var trött, och kom på att det är ju för att jag satte i mig 1,5 l pepsi!! O.O så är mina ögon! haha. Koffein i pepsi ju!! >_<
Men jag kämpa på och försökte somna, tills min granne ovanpå (som mamma och jag blivit vän med) kuta ner för trappen med tofflor som gjorde att det dåna i hela trapphuset. Upp for jag för att kolla vem det var och ser honom stå och sopa trapphuset! Kunde inte hålla mig för skratt och hämta mamma, så där stod vi och kolla genom kikhålet och asgarva! xD haha.
Sedan gjorde vi nudlar och kolla på hemsökta hus samt öppna min Heineken som ska hjälpa oss att somna då det är humle i(mammas sömnmedel när hon inte kan sova).

Juste bakade även tidigare... samma goda chokladtryffel tårta som tidigare!

  


Kommentarer
Postat av: carolina

ja, herregud vad man kan bli speedad av cola och pespi! haha. dricker nästan bara fanta på kvällarna om jag ska dricka läsk :P

2008-09-29 @ 13:28:10
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0