Hmm..

Jag sov väl max 2 timmar inatt! >_<
Låg och tänkte på intervjun, nervös var jag med och det hjälpte ju inte att man under de 2 timmarna man väl sov drömde en mardröm om intervjun! :(

Jaja, nu är det över iaf.
Vi var 9 stycken och det stod en tjej och berätta om företaget, jag bara satt där och tog in allt hon sa. Kände verkligen att det är det här jag verkligen vill jobba med. Så himla härligt om man fick det också. Alla mina problem skulle lösas upp ifall jag fick jobbet.
Varför kan jag inte bara få det!?
Känns som om jag alltid bara ska få se på och stå åt sidan medans alla andra jämt och ständigt får sina viljor och drömmar igenom.
Är det inte min tur nu?? snääälla gode gud!!! :'(
Gud det finns inte ens ord för hur mycket jag vill ha det här jobbet! jag behöver det verkligen!!!
De kommer bara höra av sig om man får något jobb, och det kan ta allt ifrån 1 vecka till 1 månad.
Får väl ha tålamod & hålla tummarna.

Min middag blev  "man tager vad man haver" :P haha.
Varma mackor, med överbliven mozzarella och pizzasås, samt pesto, soltorkadetomater som höll på ruttna.
Det enda jag köpte till dagens middag var kalkon och bröd.
Ett super smarrigt olivbröd från ICA Maxis eget bageri. suveränt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0