Hemska dag!

Usch! Har mått så himla dåligt idag. Var uppe i natt också med ångest över livet! :'(
Och imorse låg jag i sängen och grina. Var meningen att mamma och jag skulle köpa grön curry idag eftersom det är dagens lunch. Men vi palla helt enkelt inte, då vi båda mådde skit.
Hon vakna upp med ångest konstigt nog.
Ville träffa henne och krama henne! Kände verkligen för "mammatröst" idag.

Vi åkte till solna och fika på EH, och jag prova en tröja som var alltför stor... och när jag stod i provhytten mådde jag illa för jag tyckte jag var sådär sjukt smal igen! fast det var nog spegeln!! Jävla provhyttar! >_<
Men vill nog iaf gå upp 5 kg till ungefär.

Efter mycket gråt och kramar så skiljdes vi åt, och jag åkte hem för att laga en Ädelost/spenat lasagne från vegoboken. Smaka gott men den klår ju inte min getost Lasagne! ;D

MUMs
  

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag som älskar ädelost skulle säkert älska den! Är egentligen inte så mycket för lasagne eller pasta men av någon anledning har jag lättare att äta "allt-i-ett-rätter", kanske för att jag har svårare att räkna kalorierna i sådana rätter och därför skiter i det:-P När jag har typ lax och potatis på tallriken går fortfarande den automatiska kcal-räknaren på tyvärr, och det suger för jag gillar sådan typ av mat mycket mer!

Hursom..ädelost är så jävla gott! Mmm smarr<3

2008-09-24 @ 21:52:29
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: carolina

lät som en lasange pappa brukar göra hemma, men han har broccoli också. hoppas du får må bra resten av dagen skruttan <3 getostlasange måste jag få recept på! älskar chevre!

2008-09-25 @ 13:43:19
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0