Älskar mams <3

Igår kväll hade vi så himla mysigt så det finns inte!! :)
Dock fick jag väl sova max 1 timme bara, så jag är bra seg idag! -_-
Men min mamma fick sova ljuuvligt och det var ju huvudsaken för det får hon aldrig göra hemma. (det var därför hon skulle sova hos mig för att se om det är någon skillnad, och det är det)

Men kvällen kommer jag aldrig glömma, sådär mysigt har vi nog aldrig haft tror jag. Iaf inte på länge.

Halv 3 idag skulle jag möta upp en kompis på en fika hemma hos henne.
Hon har precis flyttat hemifrån så jag skulle få kolla på lägenheten, och den var riktigt fin alltså! Riktigt avundsjuk blev jag. >_< förstahands kontrakt dessutom, vill också! (jag hyr i 2:a hand) suck... -_-

Det blev en efterlängtad Calzone till middag för mig... :P utan äckelskinka då och med champinjoner istället. Gott.


Kommentarer
Postat av: carolina

hur stor lägenhet har du då? :) gott med pizza, calzone är min favvo!

2008-09-30 @ 13:12:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0