Torsdag!

Vafan är det frågan om? Jag är helt speedad idag med! O.O ska det vara så varannan dag eller?  haha.
Idag var jag uppe kvart över nio, käka frukost, sen var frågan... skulle jag pallra mig in till jobbet och få käka smarrig lunch men isåfall inte tvätta håret och städa.
Eller skulle jag bara vara hemma ta de lugnt, äta äcklig mcdonalds och tvätta håret och städa? hmm... nu till det roliga. Jag trodde verkligen inte jag skulle orka något. Jag kröp ner i sängen direkt efter frukost. Men efter 1 min ungefär hoppa jag ur sängen, in i duschen, tvätta mitt omständiga hår, ut ur duschen & föna håret, dammsög (eftersom det flyger massa hår när jag tvättar det jämt) på med kläder och iväg till bussen, in till jobbet(var där 11:40! O.O
Vrålhungrig som jag var sprang jag och köpte in Sushi, sorterade sedan in papper i pärmar, gick deras ärenden, köpte in lunch till de andra samt köpte mig en chailatte med espresso.
Efter detta for jag hem och gick sedan och handla, köpte ingredienser till en morotskaka från Leilas bakbok som jag lånat på biblan.
Kom hem, satte igång baket! Under tiden kakan stod i ugnen (ca 1 timme) satte jag igång och STORSTÄDA!!! O.O helvete! Räckte tydligen inte med att jag dammsög imorse utan nu börja jag skura toan, damma, skura i köket och damsög ännu en gång! Pust! -_-
Sedan gjorde jag glasyren till kakan och bredde på den. Inte suttit ner förns nu.
Jävlar vad jag kan ligga i ibland. Överskottenergi så det heter duga.
Haha bra där, jag som ska upp och jobba på EH imorgon kl 7.
Kommer vara helt död imorgon säkert. Mohaha.
Eftersom gårdagens middag blev så himla god så ska jag äta det idag med! ^^
Puh!

 Notis, VÄRLDENS GODASTE MOROTSKAKA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0