Stängning.

Igår kväll blev det inget bloggande då jag jobbade från halv 12 till halv 10 på kvällen! O.O
Det var min första stängning ensam. :)
Fick lite små panik där ett tag eftersom jag låg så efter med sysslorna pga kunder som kom och gick. Så rengöringen börja jag med typ en timme "försent" (egentligen inte då man måste ta kunder) Stängning var ju klockan 7 men jag gick inte därifrån förns 10! Men min chef har sagt att det är bättre att göra det noggrant och vara kvar längre och även få betalt för dom timmarna än att göra det slarvigt och gå därifrån tidigt. ^^

Det var riktigt kämpigt måste jag säga, träningsverk som fan idag! haha. Men kul var det ändå! Tur är ju det, annars är de fan inte värt det. ;P

Imorgon ska jag vara där kl 8 och öppna. Måste upp tidigt! >_<  Men det blir nog kul. :)

Här är förresten min FINA, sköna & VARMA jacka! ;D


Kommentarer
Postat av: Louise

Snygg jacka. Dyr?

Kramar Louise

2008-10-25 @ 15:22:14
URL: http://louisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0