Speeeeeed

Idag är jag hemskt speedad!! O.O Jag kan knappt sitta still! >_<
Jaja, blev inget bloggande igår för jag hade inget att blogg om :P och jag käka dessutom matrester.
Men idag blir det iaf lite nylagad middag, någon riktigt omständigt och ovanligt måste jag säga! Aldrig gjort något liknande i mitt liv! :P
Italiensk kycklingfärslimpa med brunsås och stekt potatis.
"Limpan" har jag fyllt med färska timjan, basilika, soltorkade tomater och mozzarella. Samt toppat "limpan" med mozzarella och soltorkade tomater. Får se hur det blir... :/ är lite orolig bara att kycklingen inte kommer vara genomstekt när jag tar ut den. O.O
Den står inne i ugnen nu... får väl ha den där lite extra länge för säkerhets skull! ;) Matbilder kommer i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som en supergod rätt!

2008-10-07 @ 18:39:42
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0