Söndag 19/10-2008.

Spenderat hela dagen med mams! Trevligt. Hon är mitt allt! Älskar henne mer än något på denna planet. Hon är dessutom min bästa vän, vi är som två vänninor. Vilket är super skönt och det blir mycke trevligare att umgås. Då jag inte heller har så mycke kompisar så är det ju kanon! ;D Love ya!

Dagens middag blev grönsaksgratäng med keso, purjo, grön sparris, broccoli, ägg och parmesan! Smakade helt okej! Glömmer hur jävla gott keso verkligen är! ^^ Måste köpa mer utav det! Åh, va sugen jag blev på avokado&keso! 
DEN ABSOULT BÄSTA KESO-KOMBINATIONEN! :o)

innan servering! mumma!


Kommentarer
Postat av: carolina

...och jag har fortfarande aldrig testat avokado-keso. skäms på mig ;) skönt att ha den relationen med sin mamma, så har verkligen inte jag. vi är inte osams...men...ja inte alls nära =(

2008-10-19 @ 21:05:12
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0