släkt middag.

Idag blev det mysigt faktist. Åt tempura till förrätt och sukiyaki till huvudrätt. Gott gott, spec tempuran.
Drack sprite, 2 glas, 1 päron cider och 1 stark öl. Efter ölen blev jag "berusad". :P Jag skulle sedan åka hem med pappa och hans "thaitjej" med t-banan, vi hade riktigt kul faktist.
När vi väntade på tuben så såg jag reklam för den nya maraboun "amigo" och fråga om pappa hade smakat den, eftersom han älskade de där "majssnacksen" men det hade han inte! O.O så jag sa att vi skulle köpa en sån när vi gick förbi ICA hemma, så jag gick sedan in på ica för att köpa en åt han, men då hade dom inte den! :(
Men Auon (som thaitjejen heter) och pappa prata om att Auon skulle köpa pappa en riktig Espresso maskin hem till han så jag kunde komma dit och göra kaffe åt han och träna samtidigt.. och hon nicka och sa ja hela tiden, men vette fan om hon kommer de. Vi bestämde även att hon och jag skulle åka tillsammans på tisdag innan 4 (eftersom jag ska jobba på EH klockan 4-7) och köpa en och sedan när jag slutat jobbet komma hem till dom och göra kaffe samt äta min favorit rätt, Grön curry! :) det var vad vi bestämde, men pappa min är känd för mycke snack och lite gjort. Så det lär ju inte bli av! haha. Trist, för jag blev riktigt taggad för det! :P
Men jag är van vid det när det gäller pappa, så det e väl lugnt.
Sitter just nu och provsmakar cheesecaken jag gjorde idag, smarrig, men lite besviken på att creme fraiche toppingen runnit ner i hela cheescaken typ :( suck.



Brorsan med värsta fula minen! :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0