Naturbegåvning, jag?

Haha, kaffe med barista coach blev framflyttad till idag istället. (från fredag)
Han tyckte jag var otroligt bra, naturbegåvning beskrev han det, han hade aldrig sett en nybörjare kunna göra en latte så bra som jag gjorde! O.O
Han kände sig även hotad sa han på skoj. :P haha. Skön prick va han verkligen!
Kommer få träffa han igen på baristautbildningen.
Fick gå efter typ 10 min för att jag klara allt, men jag ville ju stanna! :'( men det var en till tjej han skulle lära så jag var ju tvungen att gå.

Juste börja ju med att jag åkte in till "släktträffen" som jag börjat kalla mitt "vanliga" jobb. :P Där heela tjocka släkten jobbar. -_-
Var ju tänkt att det skulle va min första jobbardag efter sjukskrivningen, men när jag kom in dit till 12 så kände jag mig så otroligt ovälkommen utav farmor och hon skicka iväg mig på lunch me en gång.
När jag sitter och äter får jag ångest över att behöva gå in och jobba där. :( Men jag gick dit efter lunch iaf, för att ge dagen en chans liksom.
När jag precis kommer innanför dörren dit så ringde platschefen på EH och säger att "kaffe med baristacoachen" är flyttad till idag och att jag skulle komma så fort som möjligt. Jippiiieee jag blev räddad!!! ^^ stack därifrån me en gång.
Och det gick ju som sagt jättebra.

Dagens middag blev en gammal barndomsfavorit som mamma gjorde ofta det är pennepasta med grädde som man kokar upp med riven wästerbottenost och kryddar med salt och muskotnöt, sedan har man i en äggula och sist slänger man i frysta ärter, kalkon och strimlad purjolök! Älskade den verkligen, det var min absoluta favoritpasta! ;D
Och ja det blev lika gott som det brukar smaka när mams gör det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0