Jobba & Löning.

Jävlar vad det var mycket att göra idag! Fick göra nya mackor heeeela tiden nästan. ;P Sålde som smör allting eftersom det är löning.

När jag kom dit imorse och skulle öppna hade jag inga nycklar och kunde inte öppna. Smsa chefen och hon ringde upp och sa att jag då får "klättra" in i en liten springa, haha. Lite kul faktist. :o)

Har inte ens sovit en timme inatt, så gissa om jag e slut efter en hektisk dag på jobbet? åkte dit till halv 8 och sluta kl 3. Stått upp HELA tiden och det har ständigt varit något att göra. Inte en sekund står man still och inte gör nånting typ. SVINKUL! ;P

Efter jobbet åkte jag direkt hem, duschade (för jäääävlar vad man svettas när man står vid den varma espresso maskinen) och sedan drog jag igen parsiennerna och gardinerna och la mig i sängen i hopp om att somna, men icke. >_< Får förhoppningsvis sova inatt iaf.

Dagens middag var sjukt god, min favorit pasta sås som innehåller grädde, dijon, soya, vitt vin, champinjoner & riven parmesán. Dock gör den sig inte bra på bild, så det var mycket mycket godare än vad det ser ut att vara, tro mig! ;D


Kommentarer
Postat av: Jennie

mumsmums, ser ju sjukt gott ut! :D

2008-10-26 @ 14:08:06
URL: http://kalasgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0