Jobba jobba jobba!

Wow, va "busy" jag har blivit! ;) Värsta problemet att lyckas planera in en dag med en kompis ju.
Förut var det bara hon som hade jobb och jag kunde varenda dag. Men nu är vi båda upptagna av jobb, men vi lyckades planera in måndag till slut! ;P hehe. Så imorgon tänker jag va ledig, för att sedan jobba på eh både lördag och söndag.
Sedan ska jag jobba fram till stängning på tisdag, och onsdag, torsdag & fredag ska jag jobba på ett annat eh. :) Fast på fredag blir det två olika! svin kul att vara så fullbokad av jobb! ^^ 

Idag fick vi slänga väldans mycke mackor.. :S ett värde av 700 kr blev de! O.O Men vi måste ha sålt mer kaffe idag då eftersom dagsrapporten var vsom vanligt (om inte mer).

Tycker det är roligare att jobba vardag än helg, vet inte varför... de bara är så! ;D

Hoppas jag får sova 12 h inatt! ^^ De vore nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0