Grön Curry!

Nu är jag hemma igen efter en kväll på puben med en heineken. :) Sitter och käkar grön curry rester som blev över här tidigare. ;P Mums!

Vaknade halv 12, stressa iväg till spånga för att köpa curry till oss, åkte sedan hem och storstäda och tvätt håret samt gjorde mig iordning.
Sedan mötte jag upp mamma på fika och sen åkte vi hem till mig och käka. :) SEN blev det ÖL och skratt. ^^

Vi hade riktigt trevligt på puben där jag imiterade "vuxna" svenska. (grinande bebisar med tummen i mun.) Vi filmade det med, men vette fan hur man laddar upp det från mobilen till datan! O.O Lägger ut det så fort jag fått hum om det.

 haha! en bild när jag imiterar.

Kommentarer
Postat av: carolina

mysigt med puben!

2008-10-24 @ 00:14:26
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0