FREDAG fast lördag!

Idag är det fredag men känns fan som lördag! O.O
Kanske är för att mams och jag lånat brors bil! :) brukar mest göra de på helger ju.

Jaja, imorgon ska jag få jobba!! jippiieee!! ^^ ska bli så jävla roligt att jobba på julafton, för det kommer bara vara jag då, så jag ska både öppna, jobba ensam och stänga helt själv! Vuxen poäng till mig! ;D haha.
Ska stå där med tomteluva och julmusik och önska folk god jul! haha! :)

Dagens middag blir rotfruktsgratäng ur min vegobok... aldrig gjort det förut så de var ju spännande, gott och mycke billigt ju! O.O
Den innehöll potatis, palsternacka (love it), morot, purjolök, timjan, grädde, mjölk & ströbröd. Men eftersom jag hade en massa "oststumpar" så rev jag lite ost och hade på. Kan ju aldrig bli fel, eller? ;P

Har också bakat leilas cheesecake innan matlagningen, men den står i ugnen efter matlagningen (alltså nu) ;P den ska nämligen stå i ugnen 40 min i 175 grader sedan ska den stå utan värme i ugnen yttligare 30 min. Därför körde jag in den efter middan, annars svälter man ju ihjäl! O.o

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0