Espresso Maskin & grön curry.

Oh ja! :) Idag var jag och köpte en espressomaskin till pappa för 10 000! O.O Inte för mina pengar såklart. Hans tjej som bor i thailand och åker hem imorgon betala 5 000, och pappa resterande.
Sedan efter det klockan 4 skulle jag til eh och jobba/stänga. Kom hem till pappa sedan vid 9 ungefär då jag slutat och käka grön curry! YUM.

Såhär ser maskinen ut: http://www.kaffemaskinen.se/admin/prod_img/100-312%20Perfetta%20kopiera.jpg skit ball ju! ^^ ska dit imorgon och "träna" mig lite på den.

Sedan fråga även min chef idag om jag ville jobba på julafton för hon ville gärna hem till familjen i en annan stad och hon hade redan frågat 3 st som sa nej så hon var lite orolig, men jag ville hemskt gärna jobba då! :)  Hon så lättad så jag fick en kram! ^^ Sedan om typ 2 veckor ska jag få testa att stänge helt själv om jag känner att jag skulle klara av de, samt öppna en gång själv. Öppna känns lättare, stägning dock var jag lite tveksam till... men vafan måste ju klara av det tycker jag! :P

Hörs imorgon då, för nu e jag bra trött! :P

kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

OJ! ååh jag vill också ha en espressomaskin, så kan man nästan ha ett café hemma :) lyx!

2008-10-15 @ 08:36:12
URL: http://dagensmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0