12 TIMMAR!!

Har jag sovit inatt!!! O.O Inte hänt på säkert 1-2 år!! Fyfan va skönt det var, helt utvilad inte ont i en fena. Härligt, inga jävla påsar under ögonen heller. GUUUD, va jag önskar att jag fick sova 12 timmar varenda natt. Men det är ju bara att glömma. :( Inatt lär jag ju inte få sova alls typ. Snyft. :'(

Igårkväll kände jag mig illamående och lös i magen så jag trodde jag skulle bli magsjuk. >_< La mig i sängen och vila, sedan koka jag lite nudlar och la mig och vila igen, då blev jag bra igen! Phuuu!! Vill inte bli magsjuk igen, var det i våras då jag även var VÄLDIGT mager så jag trodde ju att jag skulle dö. Kunde inte behålla nånting, tillslut spydde jag endast vatten! :( Aldrig mer, please!

Idag fika jag med mamma och handla på maxi, lyckas jag handla för 2500 kr innan vecka 44 får jag en bonuscheck på 100 kr till jul. O.O Då mamma har ont om pengar så erbjöd jag att pröjsa hennes mat/dricka med. ;D

Hade lagrad chevréost, purjo, morötter och broccoli som var tvungen att användas innan de blir dåligt, så gissa vad jag har i ugnen? Mohahaha. ^^ Det kommer bilder på de sen.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0