Yes!

Idag fick jag äntligen städningen gjord samt bäddat sängen till en soffa!! :o) (se bild) Fan va de hade lagrats skit alltså! >_<
Verkligen inte likt mig ju.. men nu när man börjat jobba så pallar man bara inte. :P Dessutom blir det skitit så fort när man bor så litet. Förut kunde jag typ dammsuga varannan dag... nu var det typ ca 1½ vecka sedan jag gjorde de. Men det var ju även dags att tvätta håret som är väääärldens jävla projekt då det flyger hår över hela lägenheten... -_- Pga det så tvättar jag det 1 gång i veckan, självklart hade jag tvättat det oftare om mitt hår var skitit men i hela mitt liv har det räckt med 1 gång i veckan.

Vissa tvättar det typ varje dag eller varannan, men mitt hår är så himla tjockt och långt (har alltid varit) så det räcker tydligen. :) Tur det eftersom det är ett helvete.

Efter jag tvättat håret och städat åkte jag in till mitt gamla jobb och hälsa på, prata med en tjejkompis som jobbar där nu. Ska eventuellt ut med henne och hennes kompisar på lördag om jag pallar, ska jobba i helgen med så vi får ju se.

Lagar inte middag idag, käka nudlar till lunch och fika med brownie och grönt thé från Espresso House.
Slängde bara i mig en McCicken Jr när jag sedan umgicks med mams. <3

Ikväll blire lussebullar! 3 för 18 var det på ICA, fanns bara 4 st kvar! O.O Mohahaha!




Kommentarer
Postat av: carolina

jag måste också städa jäääämt! ;) julmys med lussebullar :D

2008-11-12 @ 20:35:52
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

OHHHHH <3 Lussebullar <3

2008-11-13 @ 21:40:23
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0