Usch

Varje gång jag varit ute och blivit rätt så berusad så ångrar jag mig så jävla mycke dan efter, som.... -Varför sa jag det? -Vafan gjorde jag sådär för!? osv... -_- Antar att det tillhör?
Och efter VARJE utgång låter det även såhär: Jag ska nog aldrig mer dricka. >_< Usch, gillar egentligen inte tillståndet man hamnar i alls, men tror dock det är bra för mig.. hur sjukt det än må låta.. men i mina ögon upplever jag mig som en rätt så trist och stel person. :S
Vilket jävla självförtroende, huh? :P

Jaja, inte fick jag sova längre än tills nu heller, kom väl hem klockan 4.
Men det kanske inte gör så mycke då jag ska luncha med en vän jag inte träffat sen i våras.

tja rå!

Kommentarer
Postat av: carolina

haha, känner igen mig i det där. speciellt tt skämmas dagen efter ;-) det är värre än baksmällan...

2008-11-09 @ 17:32:24
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0