trött.

Det var nog flera år sedan jag var såhär trött! -_- jobba ju igår och stängde, kom hem åt gick och la mig.
Självklart somna jag inte. >_< har väl sovit halvt en timme max inatt! Usch, sedan var det ju bara att hoppa ur sängen kl 6 imorse, på med kläder och iväg för att öppna ensam och ställa sig direkt och börja göra sisådär 30 mackor plus sallader! haha.
Inte nog med det, jag gick för att ta bussen 10 i 7 som den brukar gå, men nej den tidigaste bussen på söndagar är 20 över 7! jävla typiskt, så jag börja promenera till en annan buss (ca 8 min) gick inte heller.
Vidare till nästa (yttligare 8 min promenad i kylan)

Fan va skönt det var att komma hem igår iaf och äta grön curry! <3 Hade dessutom suttit och väntat på bussen i kylan i 30 min. -_-
Då finns det inget bättre att värma sig med än grön curry, för det är ju så jävla starkt och "grytigt"! MUMS, önskade idag att jag hade en sån idag med som vänta på mig när jag kom hem, men icke! :'(

Idag blev det tråkig färdig meze mat från ica.. palla laga nåt. :P

min frukost i morse! ;P sojalatte!


Kommentarer
Postat av: carolina

jag vill också jobba på café! verkar helmys :)inte bussväntan dock ;)

2008-11-03 @ 00:00:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0