Tråkigt..

..har jag så jag snodde den här listan för att sysselsätta mig, mohaha!

Din/Ditt första:

Operation: Nyfött spädbarn var jag. :'(
Piercing: Icke sa nicke. ;P
Sport: Fotboll.
Husdjur: Katt, Helig Birma (Augusta heter hon och lever än)
Semester: Greklad, 2 månader tror jag att jag var.
Konsert: Hmm... Alicia Keys tror jag. :o)

Just nu:

Äter du:
Exotic Snacks <3
Dricker du: Thé och vatten.
Ska du: skriva klart inlägget.
Lyssnar du på: Tv4, postkodmiljonären. ;D
Väntar du på: Jobbet imorgon.
Tittar du på: Datorn.
Har du på dig: Pyjamas.

Din framtid:

Barn:
Möjligtvis.
Giftermål: - | | -
Karriär: Fortsätta vara barista kanske? eller skådis som var barndomsdrömmen. ;P

Har du någonsin:

Kysst en främling:
Nej.
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Ja.
Röntgats: möjligtvis när jag opererades.
Krossat någons hjärta: Vet inte.
Nobbat någon: Ja.
Gråtit när någon dött: Absolut.

Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet:
Ja, kanske.
Gud: Japp.
Mirakel: ja.
Aliens: O,ja.
Magi: dito.
Ett himmelrike: självklart, vart kommer vi annars ifrån? :P
Tomten: Nej.
 Änglar: japp.
Transformers: vad är det?

Blandat:

Är du kär i någon:
nej.
Önskar att du bodde någon annanstans: Nej, för en gångs skull.
Tycker andra att du är attraktiv: jag vette fan.
Dricker du: Ja, öl.
Använder du droger: Beror på vad som räknas som drog? :P
Vilket shampoo använder du: Matrix.
Vad är du rädd för: Att allt som jag byggt upp i livet rasar samman. :S
Gillar du att tvätta: Ja, kan va helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0