Potatisbullar

Idag blev det mina efterlängtade potatisbullar! ^^ Har länge suktat efter det, men tyckt att påsarna är så onödigt stora.. 1500g liksom... :/ vet att det ska finnas 800g påsar men inte här där jag bor tydligen. Idag sket jag i de, kom ju på att det bara är att ha resten i frysen ju.. 42 kr för 1500g påse är inte mycket! ;o)

Åh, det var så gott med potatisbullar! ^^ Inte ätit det på ett år ungefär O.O.
Fort går det ju dessutom! Stekte mina i smör och salta med flingsalt... :o) eftersom jag jobba till 18:00 idag också orkade jag inte med något omständigt, det är ju trots allt bara torsdag också!

En annan trevlig (?) sak som hände idag var att jag blev kär, efter första ögonkastet! ^^ Lite svårt att förklara det hela men han jobbar med samma sak som jag fast på ett annat ställe, dock i samma område! Han handla av oss idag och hans namn kom ju upp i kassan och jag kände igen det namnet och fråga vart han jobba och då klickade det, för han hade skickat ett sms till mig förut och frågat om jag kunde ta ett stängningspass. Tacka nej då eftersom jag hade ett annat pass, men nu hade han ett till på måndag och han gav mig sitt nr så jag ska höra av mig om jag kan. ;D Efter att han gick så hade jag typ fjärillar i magen hela dagen. Usch va jobbigt.! >_<


Kommentarer
Postat av: carolina

nu blev jag också sugen! vad goda dina såg ut! måste vart flera år sedan jag åt potatisbullar, men det är ju så mums :D

2008-11-27 @ 20:50:08
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0