Oliv/tomat Foccacia med mozzarella!

Igår morse när jag åkte för att jobba så glömde jag såklart min lunch, som var en avskriven foccacia från fredagen när jag stängde. Min favoritmacka oliva/tomat foccacia. Tycker dock att det bör vara någon slags ost på den! Har tidigare när jag skrivit av en sån tagit hem och rivit hård chevréost på, det har varit väldigt lyckat... kan tänka mig att fetaost är gott med. Har även testat wästgötakloster ost, och det var skitgott med.
Men nu gjorde jag en annan variant, då vi även skrev av en foccacia parma/mozzarella så tog jag bort mozzarellan från den och la på den andra! ^^ Blev helt okej, men de andra varianterna blev så mycket godare då mozzarellan är rätt så smaklös.


Kommentarer
Postat av: sarah

Min favvo är räkmackan! Åh så god<3 Grillad ost & skinka med dijonsenap är också en höjdare! Älska EH!! Har du smakat citronmuffinsen med vallmofrön?:)

2008-11-30 @ 20:03:05
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: carolina

du boprde prova buffelmozzarella, den smakar typ tusen gånger krämigare och mer än vanlig mozarella. sjukt gott! lite dyrare, men helt klart värt :)

2008-11-30 @ 23:29:50
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0