Haha :o)

Jobbat öppning idag och precis fått hem kissarna.
När jag precis hade slutat jobba och skulle gå på bussen ringde de från ett annat eh (säger inte var) och ville att jag skulle komma in imorgon och jobba från 2 till 10 på kvällen och stänga. Självklart vill jag det ju. ;D

Nu till katterna som är sjukt svåra att fånga på bild då de jämt sysslar med något :P haha. Men dessa får väl duga...

  

Kommer inte vara ledig förns onsdag.. :o) fan va härligt.

Dagens middag blev grön curry! Kunde inte hålla mig till onsdag då de har räkor med grön curry som dagens lunch och kan få den för endast 70 kr istället för 109 kr. >_<

Men eftersom jag verkligen inte har råd med 109 spänn fick jag ta vegetarisk idag så då ska de kosta 75, men sa att jag ville ha barnportion så jag bara behövde betala 55 kr xD haha!
Spelar ingen roll om man säger barnportion man får precis lika mycke mat, tur det! ;P

Min lunch idag på jobbet, gissa vad de är? ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0