Barndoms Klassiker.

Har jobbat lite idag och mycket hela helgen! ;P Trodde ja skulle jobba imorgon med, men det hade blivit ett missförstånd. Jaja skönt att vara ledig med. :)

Idag fick jag (äntligen?) laga mat.... Inte gjort det på en vecka känns det som, fast så långt har det väl kanske inte gått.

Idag gjorde jag ett recept vi åt väldigt ofta när jag var liten, älskade det. :o)
Korv & vita bönor kallade vi det. Det är 2 burkar vita bönor i tomatsås som man blandar i ugnsformen tillsammans med riven pepparot. Ganska mycket då det försvinner mycket smak i ugnen.
sedan lägger man på skivade falukorvskivor (jag använde kycklingfalukorv, eftersom jag inte äter gris)
Till sist öser man på med riven valfri ost, och sedan in i ugnen ca 20 min.
Tada! ;P Bus enkelt och sketa gott.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0