Ledig

Idag var jag ledig, fick dock inte sova ut! -_- för det renoveras i lägenheter vägg i vägg till min!! :@ vakna ca 8 av att gubbjävlarna STORMA in, smäller igen dörrjäveln och sätter igång med sågandet, slipandet, borrandet och allt som ingår.
Fan alltså, aldrig får jag vila ut.. kommer ju bränna ut mig. Känner mig helt utbränd. :(
Jaja, har bara såsat runt idag.. då min far bor i samma område som mig så va jag där fram till 1 ungefär och glodde på tv samt baka.
Hitta ett recept på saffransbullar med kokosfyllning på www.alltommat.se. Dock blev det utan saffran!! (haha, komiskt nog glömmer jag ALLTID saffranet) Men de blev goda ändå, eftersom där är en kokosfyllning, hade ju blivit äckel päckel om det var lussekatter. ;P

Köpte en fryst kycklingrätt till lunch också när jag var och handla ingredienserna till baket.



Bullarna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0