Glöggkväll med jobbet.

Idag var det en såkallad glöggkväll på nyöppnat café, dock utan glögg. HA HA. ;P
Gick väldigt tidigt för jag var lite hängig. :(
Livrädd för att bli sjuk då jag har hela julen+nyår schemalagd.
Men känns lite bättre. Konstigt, mår helt okej om jag är hemma. :/ Men när jag är hemifrån, spelar ej roll var, blir jag antingen illamående emellanåt eller febrig (blir varm och svettig).
Som tur var så var jag inte ensam om att gå tidigt, det var jag och en kollega som skulle plugga också. :o)
Lagade lunch hemma idag eftersom jag var ledig... grön curry på kryddpåse denna gång, och tro det eller ej men denna gången lyckades jag! ^^ Blev svingott faktist, hade kyckling och grön paprika i och ris till.
Men den klår ju självklart inte spångas smarriga med räkor, paprika och bambuskott.
PÅ tal om spångas grön curry så är det dagens lunch imorgon för endast 70 spänn istället för 109!! O.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0