Fredags mys...

Jobba till halv 7 idag, var dock nära att jag fick ta stängning med som är till 22-23:00... svårt som jag har för att tacka nej till jobberbjudanden tog jag mig i kragen och sa nej, ska ju upp 7 imorgon och jobba, samt söndag, måndag och tisdag. Dessutom hade jag planerat fredagsmys med grön curry och idol. :o)
Åkte pendeln till spånga för att köpa min hääärliga curry och sedan hem.. Var lika gott som vanligt, om inte godare! Sedan kom jag på att jag hade slut på äppelmos! Gillade inte tanken av att äta gröt imorgon bitti utan äppelmos >_< så ner sprang jag till coop och handlade på bara 20 min. ;)



Såg att det hade 2 "lyx saffran muffins" för 30 också, kunde ej motstå, såg gudomliga ut ju! ^^


Kommentarer
Postat av: sarah

Gott gott! Grön curry är faktiskt heeelt okej har jag märkt! Gul curry däremot är bland det värsta jag vet:O

2008-12-06 @ 10:05:04
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0